Subject: FW: Arvamusest PT eelnõule
From: "Arvo Veltri" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Cc: TA_SG_THT_Planeerimise osakond_Tehnovõrkude üksus <[email-masked]>,TA_SG_THT_Proj-osak_Taristu kooskõlastuste üksus <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Feb 2025 12:10:27 +0200

Tere

Palun kontrollige kas see taotlus on juba registreeritud ja kui ei ole
siis palun registreerida.

Arvo Veltri

From: Anti Annus <[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 11, 2025 12:07 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]>
Subject: RE: Arvamusest PT eelnõule

Tere

Vaatasin, et on saadetud dokumendiregistrist aadressile:
[email-masked] <mailto:[email-masked]> . Panen failid
kaasa:

Paremat soovides!

Anti Annus

Paide Linnavalitsuse

planeeringute peaspetsialist

511 3815

From: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, February 11, 2025 11:58 AM
To: Anti Annus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: TA_SG_THT_Planeerimise osakond_Tehnovõrkude üksus
<[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Arvamusest PT eelnõule

Tere

Kontrollisin TRAMi dokumendihaldussüsteemi ja ei tuvastanud, et seal oleks
kiri nr 7-6/25/ 338-1 sisse tulnud ja registreeritud.

Kontrollige palun kas Teie saadetud kiri on ikka TRAMi jõudnud.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Anti Annus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, February 11, 2025 11:19 AM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Arvamusest PT eelnõule

Tere

Paide linnavalitsus saatis 27.01.2025 kirjaga nr 7-6/25/ 338-1 arvamuseks
projekteerimistingimuste eelnõu (Kükita piirkond riigiteel 2). Kas teieni
on see kiri jõudnud ja arvamus tulemas?

Paremat soovides!

Anti Annus

Paide Linnavalitsuse

planeeringute peaspetsialist

511 3815

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.